utorak, 28. februar 2023.

Skupština grada Beograda

Poziv za podnošenje ponuda u postupku za nabavku usluge broj 01/23

SKUPŠTINA GRADA BEOGRADA
ul. Dragoslava Jovanovića br. 2

POZIV
za podnošenje ponuda u postupku za nabavku usluge - Kupovina vremena za televizijsko emitovanje programskog sadržaja  – prenos sednica Skupštine grada Beograda, prenosa važnih događaja od značaja za Grad i emitovanje specijalnih emisija o održanim sednicama

Nabavka broj: 01/23

Grad Beograd – Skupština Grada Beograda, u svojstvu Naručioca, u skladu sa Pravilnikom o bližem uređenju načina i procedure planiranja, sprovođenja postupka javne nabavke, praćenja izvršenja ugovora o javnoj nabavci i načina planiranja i sprovođenja nabavki na koje se zakon ne primenjuje i nabavki društvenih i drugih posebnih usluga („Službeni list grada Beograda“ br. 88/2020 i 45/2022), poziva sva zainteresovana lica da pripreme i podnesu ponude u pisanoj formi, za nabavku usluge u skladu sa ovim pozivom i Konkursnom dokumentacijom koja je prilog ovog poziva, a u cilju zaključenja ugovora.

1. Naziv, adresa i internet stranica naručioca: Grad Beograd, Skupština Grada Beograda, Dragoslava Jovanovića, br. 2, Beograd, www.beograd.rs
2. Vrsta naručioca: organ lokalne samouprave.
3. Vrsta postupka nabavke: Članom 12. stav 1. tačka 2) Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik RS” br. 91/19, u daljem tekstu: Zakon), propisano je da se na kupovinu vremena za televizijsko, odnosno radijsko emitovanje, odnosno vremena za emitovanje programskih sadržaja, od pružaoca medijskih usluga, ne primenjuju odredbe Zakona. Nabavka usluge kupovine vremena za televizijsko emitovanje programskog sadržaja - prenos sednica Skupštine grada Beograda, prenosa važnih događaja od značaja za Grad i emitovanje specijalnih emisija o održanim sednicama. Nabavka broj: 01/23., predviđena je u Spisku nabavki Naručioca na koje se Zakon ne primenjuje za 2023. godinu.
4. Predmet nabavke je usluga kupovine vremena za televizijsko emitovanje programskog sadržaja- prenos sednica Skupštine grada Beograda, prenosa važnih događaja od značaja za Grad i emitovanje specijalnih emisija o održanim sednicama. Nabavka broj: 01/23.
5. Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: 92220000-9 Televizijske usluge.
6. Postupak nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o nabavci.
7. Kriterijum za dodelu ugovora: najniža ponuđena cena.
8. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna: Konkursna dokumentacija može da se preuzme na internet stranici naručioca www.beograd.rs
9. Način podnošenja ponuda i rok za podnošenje ponuda: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom za podnošenje ponuda Naručioca i Konkursnom dokumentacijom koja je prilog Poziva. Ponuđač može da podnese samo jednu ponudu.

Ponude moraju biti dostavljene u zatvorenoj koverti ili kutiji, na adresu Naručioca: Grad Beograd, Skupština Grada Beograda, Dragoslava Jovanovića br. 2, pisarnica, najkasnije do 6. marta 2023. godine, do 12 časova, sa naznakom: „PONUDA ZA NABAVKU USLUGE KUPOVINE VREMENA ZA TELEVIZIJSKO EMITOVANJE PROGRAMSKOG SADRŽAJA – prenos sednica Skupštine grada Beograda, prenosa važnih događaja od značaja za Grad i emitovanje specijalnih emisija o održanim sednicama, broj nabavke 01/23 – NE OTVARATI”.
Na poleđini koverte, odnosno kutije, naznačiti naziv i adresa ponuđača, kontakt telefon kao i ime i prezime osobe za kontakt.

Ponuda mora biti zatvorena na način da se prilikom otvaranja ponuda može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara. Ponuda koju Naručilac nije primio u roku određenom za podnošenje ponuda, odnosno koja je primljena po isteku dana i vremena do kojeg se mogu ponude podnositi, smatraće se neblagovremenom i ista će biti vraćena ponuđaču neotvorena.

U slučaju da ponudu podnosi grupa ponuđača, na koverti je potrebno naznačiti da se radi o grupi ponuđača i navesti nazive i adresu svih učesnika u zajedničkoj ponudi.

Naručilac će, po prijemu određene ponude, na koverti, odnosno kutiji u kojoj se ponuda nalazi, obeležiti vreme prijema i evidentirati broj i datum ponude prema redosledu prispeća. Ukoliko je ponuda dostavljena neposredno Naručilac će ponuđaču predati potvrdu prijema ponude. U potvrdi o prijemu Naručilac će navesti datum i vreme prijema ponude.

10. Ponude će biti javno otvorene 6. marta 2023. godine u 12.30 časova, u prostorijama Grada Beograda, ul. Dragoslava Jovanovića br. 2., kancelarija br 6.
11. Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda: Otvaranju ponuda mogu prisustvovati samo ovlašćeni predstavnici ponuđača, koji će svoja ovlašćenja predati Komisiji pre otvaranja ponuda. Ovlašćenje mora biti potpisano od strane odgovornog lica ponuđača, sa naznakom da se odnosi na predmetnu nabavku.
12. Lice za kontakt: Nebojša Jakovljević, e-mail adresa: predsedniksgb@beograd.gov.rs

U prilogu: Konkursna dokumentacija za nabavku broj 01/23, usluga: Kupovina vremena za televizijsko emitovanje programskog sadržaja – prenos sednica Skupštine grada Beograda, prenosa važnih događaja od značaja za Grad i emitovanje specijalnih emisija o održanim sednicama.