среда, 12. септембар 2018.

Београд у Москви представио догађаје, понуду за младе и културни туризам

Туристичка организација Београда од 11. до 13. септембра представља укупну понуду Београда на овогодишњем Међународном сајму туризма у Москви. Посебан акценат стављен је на „city break” понуду, догађаје у Београду, понуду за младе и културни туризам.

Како се наводи у саопштењу ТОБ-а, тема презентације на сајму је српско-руско пријатељство и 100 година од завршетка Великог рата. Другог дана сајма одржан је округли сто, где је руским организаторима путовања представљена туристичка понуда Београда и Србије.

На заједничком штанду, под окриљем националне Туристичке организације Србије, поред ТОБ-а, учествују и туристичке организације Суботице, Новог Пазара, Ниша, Жабља, Пожаревца, Нишке Бање, Републике Српске, затим Природњачки музеј у Свилајнцу, агенција „Luna travel” и хотел „Crowne Plaza”.

Сајам „Otdykh Leisure” важан је туристички догађај у Русији који окупља преко 850 излагача из 44 државе света. Прва два дана сајма намењена су пословним посетиоцима, док је трећи дан отворен и за публику.