петак, 22. април 2016.

Представљена апликација „Беоком” за пријављивање комуналних проблема у граду

Градоначелник Београда Синиша Мали и директор „Беоком сервиса” Дарко Главаш представили су данас мобилну апликацију тог сервиса уз помоћ које грађани могу једноставно да пријављују комуналне проблеме и добију важне информације о актуелностима у граду.

Синиша Мали је рекао да је апликација „Беоком” круна активности града које су везане за унапређење рада „Беоком сервиса” и да сада мобилним телефоном може да се забележи било који комунални проблем и веома лако пријави.

– Тај проблем улази у систем, у „Беоком сервис”, и директно иде до комуналних предузећа која треба да га реше. Након тога следи контрола да ли је проблем решен, као и позив грађанину као захвалност на томе што је својом поруком указао на проблем у граду. Ово је само још један корак ка унапређењу рада комуналних предузећа и сада не постоји изрека за постојање бирократије или недостака времена – објаснио је Синиша Мали.

Према његовим речима, након ове апликације представићемо и апликацију „Београђани”, где ће се налазити све активности Градске управе. На тај начин грађани ће моћи и да гласају за боју аутобуса, нове линије градског превоза, сређивање паркова, вртића...

– Ово је велика промена у односу на то како су претходне градске власти радиле. Желимо да будемо у сталној комуникацији са грађанима, да решавамо проблеме и будемо модерна европска метропола, али и да покажемо да смо бољи и ефикаснији јер слушамо грађане. Паралелно са овим имаћемо и нови портал Града Београда. Београд на овај начин смањује јаз у односу на друге европске градове јер на ове начине грађанима брже и ефикасније решавамо проблеме – истакао је Мали и додао да је до сада 1.500 грађана преузело апликацију „Беоком” на своје телефоне.

Дарко Главаш је рекао да је у питању још један корак ка увођењу нових електорниских услуга, што и јесте стратегија Градске управе.

– Ова апликација је директно везана за софтвер који је производ домаћих фирми. Све је увезано у интегрисани систем где само уз неколико кликова грађани могу пријавити проблем и тако учествовати у раду Градске управе и доношењу одређених одлука. На овај начин се избегавају процедуре које су грађанима заморне. Имамо паметан начин да дођемо до решења појединих проблема. Град Београд не може све сам да уради, грађани су наши партнери у овом послу – нагласио је Главаш.