utorak, 24. maj 2016.

Kontrola buke prioritet u radu gradskih inspektora

Akcenat rada Sekretarijata za inspekcijske poslove tokom protekle nedelje bila je kontrole buke, radnog vremena ugostiteljskih objekata i komunalnog reda u Cetinjskoj ulici, kao i objekata na levoj obali Save, na potezu od Gazele do Brankovog mosta i od Brankovog mosta do ušća Save u Dunav. Kako je za Beoinfo istakla gradska sekretarka za inspekcijske poslove Zagorka Panić, u akciji u Cetinjskoj bile su uključene komunalna, saobraćajna, turistička i ekološka inspekcija, kao i komunalna i saobraćajna policija i ekipe ,,Parking servisa”.

– U odnosu na prethodni vikend, kada je takođe sprovedena akcija, bilo je primetno manje ljudi, nepropisno parkiranih automobila i taksi vozila. Takođe, buka je bila manje izražena, mada ostaje glavni problem, naročito zbog zvučnika postavljenih na fasadama objekata, buke iz bašta i od ljudi koji stoje ispred ugostiteljskih objekata. Inspektori za zaštitu životne sredine naložili su merenje buke u životnoj sredini za tri ugostiteljska objekata, a za ostalih devet postupak je u toku. Turistička inspekcija je kontrolisala poštovanje istaknutog radnog vremena i u jednom objektu je utvrđeno da se ono ne poštuje, te je pokrenut postupak. Takođe, uklonjeno je i jedno nepropisno parkirano vozilo – rekla je Zagorka Panić.  

Ona je navela i da su izvršene i vanredne inspekcijske kontrole privrednih subjekata, splavova koji poseduju instalirane izvore buke i nalaze se na levoj obali Save i od Brankovog mosta do Ušća. Doneto je pet rešenja kojima je naloženo merenje nivoa buke, jedno rešenje o zabrani upotrebe instaliranih izvora buke, dva rešenja kojima je naređeno merenje emisije zagađujućih materija u vazduh i šest rešenja kojima je naloženo ispitivanje kvaliteta otpadnih voda.

Komunalna inspekcija prekontrolisala je 25 podzemnih pešačkih prolaza, od kojih je samo jedan zatečen u čistom i urednom stanju, a za ostale su doneta rešenja kojima je naloženo otklanjanje utvrđenih nedostataka. Nastavljen je inspekcijski nadzor urednosti spoljnih delova zgrada i površina oko zgrada domova zdravlja na teritoriji grada Beograda i kontrola urednosti i ispravnosti javnih i drugih časovnika.

U Sekretarijatu za inspekcijske poslove, primljene su 334 prijave građana, a formirano je ukupno 549 predmeta. Doneto je 142 rešenja kojima je naloženo uklanjanje utvrđenih nedostataka iz svih oblasti inspekcijskog nadzora, podneta su četiri zahteva za pokretanje prekršajnog postupka, izrečeno je pet novčanih kazni zbog neizvršenja rešenja, izdato je 50 prekršajnih naloga, a po ranije izdatim prekršajnim nalozima naplaćeno je 181.500 dinara. Po zahtevima za pokretanje prekršajnog postupka inspektora ovog sekretarijata naplaćeno je 54.850 dinara.