subota, 22. april 2017.

„Infostan” odgovara na zahteve korisnika

JKP „Infostan tehnologije” ažurno odgovaraju na zahteve korisnika koji su upućeni putem i-mejla, telefonskih poziva i dopisa, saopštavaju iz ovog gradskog preduzeća.

Sve veći broj korisnika obraća se našem preduzeću putem i-mejla. Na sve zahteve i reklamacije u vezi sa računima objedinjene naplate dobijene elektronskom poštom odgovara se u zakonski propisanom roku, pa na taj način građani dobijaju sve neophodne informacije o računu objedinjene naplate, ne gubeći vreme na dolazak u filijale. Svaka radna jedinica JKP „Infostan tehnologije” na teritoriji svih gradskih opština  ima svoju i-mejl adresu dostupnu korisnicima. Naše preduzeće u zakonskom roku odgovara i na sve dobijene dopise, kažu u „Infostanu”. 

U saopštenju se navodi da građani uredno dobijaju informacije o računima i pozivom brojeva telefona Kontakt centra. 

Iako je broj poziva uvećan u periodu prispeća računa na kućne adrese, trudimo se da odgovorimo na pozive i zahteve. U prethodnom periodu uočene su male tehničke poteškoće u prijemu poziva, koje uspešno prevazilazimo, zbog čega se izvinjavamo korisnicima i zahvaljujemo na strpljenju. Podsećamo da korisnici na sajtu preduzeća u delu „On line” upit stanja imaju pristup elektronskim kopijama računa, koje mogu da odštampaju i izvrše uplatu ne čekajući da im račun stigne redovnom poštom, pored čega imaju uvid u prethodne uplate po računima, kaže se u saopštenju „Infostana”.