četvrtak, 19. oktobar 2017.

Svečano otvoren renovirani košarkaški teren u Bloku 45

Glavni gradski urbanista Milutin Folić prisustvovao je, zajedno sa predsednikom Košarkaškog saveza Srbije Predragom Danilovićem, otvaranju 54. obnovljenog terena u okviru društveno-odgovorne akcije kompanije „Mocart“ –  „Sto terena za jednu igru“.

Folić je istakao da renovirani teren u bloku 45 predstavlja 100. javnu površinu koja je uređena u Beogradu u prethodnom periodu. Uređena su 22 sportska terena, naveo je Folić, dok je ovaj na kojem se nalazimo drugi koji je sređen u saradnji sa kompanijom „Mocart“.

– Do kraja godine biće uređeno još 15, a u okviru pomenutih 100 javnih površina nalaze se još parkovi, urbani džepovi, dečja igrališta i teretane na otvorenom. Posebnu pažnju posvetili smo uređenju javnih površina, jer je to jedan od najboljih pokazatelja poboljšanja kvaliteta života u jednom gradu. Pozivam sve sugrađane da koriste sve što smo napravili i provode što više vremena van kuće – poručio je Folić.

Predsednik KSS-a Predrag Danilović je upoznao prisutne sa činjenicom da je upravo na ovom terenu, kao mlad po dolasku iz Sarajeva, stasavao na putu ka izvanrednoj karijeri.

– U 45. Bloku sam proveo nekoliko prelepih godina kada sam došao iz Sarajeva. Jako mi je drago što postoji akcija koja se bavi rekonstrukcijom košarkaških terena, a posebno što je jedan od tih terena upravo ovaj u bloku 45. Igranje basketa u kraju je veoma bitno za svako dete i veoma je važno da danas imaju na raspolaganju teren čija podloga čuva od povreda – rekao je Danilović.

Borjan Popović iz kompanije „Mocart“ je zahvalio gradu Beogradu i predsedniku Košarkaškog saveza Srbije na podršci.

Kada smo odlučili da pokrenemo akciju „Sto terena za jednu igru“, bili smo inspirisani činjenicom da su igrači košarkaške reprezentacije Srbije, kojima je posvećen teren, počinjali da se bave košarkom upravo na ovakvim, „malim“ terenima. Postavili smo sebi cilj da najmlađima obezbedimo odlične uslove da se bave sportom u svom kraju, a već sledeće nedelje smo u Novom Pazaru istim povodom  – rekao je Borjan Popović, direktor sektora korporativnih komunikacija u kompaniji „Mocart“.

Cilj društveno odgovorne akcije kompanije Mocart “Sto terena za jednu igru”, jedne od najvećih akcija za omasovljenje i podršku sportu u Srbiji, je stvaranje što boljih uslova za buduće šampione koji rastu u svim krajevima naše zemlje.