četvrtak, 16. maj 2019.

Tradicionalna priznanja „Moj izbor” dodeljena u Starom dvoru

Pomoćnik gradonačelnika Andreja Mladenović i gradski sekretar za privredu Milinko Veličković prisustvovali su dodeli tradicionalnih priznanja „Moj izbor”, koja su za omiljeni domaći proizvod i brend uručena danas u Svečanoj sali Starog dvora.  

Mladenović je istakao da se ove godine u konkurenciji našlo 930 proizvoda i brendova u 27 kategorija. 

– Grad Beograd je poslednjih godina puno učinio da stvori bolji ambijent za privredna dešavanja. Trudimo se da podsticajnim merama, pre svega, pomognemo malim proizvođačima, ali i da stvorimo uslove i za velike da plasiraju svoje proizvode. Beograd je veliko tržište i nama je drago da domaći brendovi i proizvođači mogu da budu konkurentni, da doprinose rastu bruto društvenog proizvoda, zapošljavaju nove ljude i utiču na opši boljitak – naveo je Mladenović. 

On je poručio da će proizvođači u Gradu Beogradu imati otvorenu podršku, a takav pristup će omogućiti da i potrošači budu zadovoljni, kako domaći tako i strani, koji u sve većem broju posećuju srpsku prestonicu, podsetivši da broj stranih turista ima dvocifreni rast zadnjih pet godina. 

– To je veliki podsticaj i za domaću privredu. Time će se omogućiti veća proizvodnja i zaposlenost naših građana, dok će lokalanoj samoupravi omogućiti veća ulaganja u infrastrukturne projekte – zaključio je pomoćnik gradonačelnika i čestitao svim dobitnicima ovogodišnjeg priznanja. 

Veličković je podsetio da gradski Sekretarijat za privredu kroz razne vidove subvencija podstiče razvoj privrede Beograda. 

– Iz gradskog budžeta ove godine opredeljeno je 300 miliona dinara subvencija za privrednu delatnost, od kojih je 200 miliona namenjeno za poljoprivredu i 100 miliona dinara za preduzetnike i mala preduzeća – podsetio je Veličković i čestitao Udruženju „Moja Srbija” na organizaciji i svim dobitnicima na osvojenim prestižnim nagradama. 

Predsednik Udruženja „Moja Srbija” Milan Ristić rekao je da se nagrade već devetu godinu zaredom uručuju isključivo na predloge potrošača, koji se izjašnjavaju širom Srbije. Kako je precizirao, po pet najbolje ocenjenih brendova od strane potrošača plasiralo se u finalni krug. 

– Ova nagrada se ne dobija lako. Ona se osvaja isključivo srcima potrošača, a da bi se to ostvarilo, potrebno je mnogo rada i kvaliteta u ponuđenim proizvodima – ukazao je Ristić.